Nieuwe voornemens 2013

door Fashion and fairies

Voornemen 1: meer bloggen!

Mijn blog dacht waarschijnlijk dat ik oftewel zo dood als een pier onder de graszoden lag oftewel dat mijn inspiratie  in het zwarte gat van mijn hoofd opgelost was.  Niets is minder waar, de onderwerpen hebben zich weliswaar in mijn hoofd opgestapeld maar het was de richting die ik met mijn blog wilde uitslaan die plotseling op losse schroeven stond.  Het is mijn verhaal aan jou, dat staat vast.  Maar gaat het wel genoeg over mode en kleding of zwets ik teveel naast de kwestie? Ik kan er ook een persoonlijke blog van maken over onze relatie en daar valt wel wat over te zeggen (zoals dat oerkoppig en neurotisch karaktertje van jou en mijn onvermogen omdat te handhaven misschien?).  Daar heb ik dus menige nacht van wakker gelegen en nu ben ik er uit.  Ik dacht aan het verschil tussen een A-lijn mantel met raglanmouwen in een zwarte wollen tweed en een Doudoune in glanspolyester met een capuchon en bontrand, over de keuze die ik zou maken en hoe je me daarin herkent.  Het over een andere boeg gooien zou heel verkeerd zijn, dus de rode draad blijft wel degelijk een rode draad, of een zwarte, of een gespikkelde…

Voornemen  2: mijn projecten ten uitvoer brengen.

Het tweede voornemen is een kwestie van het werken aan een nijpend tijdsgebrek  (dat supermama zijn gooit graag roet in het eten…).  Ik heb de projecten waarover ik je later nog verduidelijking zal geven al ruw voorbereid.  Mijn voornemen bestaat er concreet in om planningen te maken waarin ik mezelf tijd inplan om mijn creatieve projecten te kunnen inplannen.  Zo concreet dus!

black nailpolisch and piper-heidsieck

black nailpolisch and piper-heidsieck

Opening presents on New Years eve, you wearing cotton printed dress and brother wearing white cotton shirt bu Hilde & Co and dark blue jeans by Diesel.

Opening presents on New Years eve, you wearing cotton printed dress by Maan and brother wearing white cotton shirt by Hilde & Co and dark blue jeans by Diesel.

Mammy wearing black polyester blouse by Maison Scotch and vintage black silk skirt by Marjolein Van den Heuvel

Mammy enjoying a delicious meal wearing a black polyester blouse by Maison Scotch and a vintage black silk skirt by Marjolein Van den Heuvel